Contact
Heb je een vraag voor ons? Mail naar info@onroerenderfgoed.be of bel naar 02 553 16 50. We helpen je graag verder.
Heb je post voor ons? Stuur ze naar ons postadres: Koning Albert II-laan 15 bus 236, 1210 Brussel.
Kom je langs voor een overleg? Dan ben je welkom op onze bezoekadressen.
Poststukken worden ingescand en digitaal aan de geadresseerde bezorgd. Zo kan de Vlaamse overheid haar dossiers volledig digitaal behandelen. Wij staan garant voor een discrete verwerking. Poststukken met de vermelding ‘vertrouwelijk’ worden niet ingescand, maar ongeopend aan de geadresseerde bezorgd.
Onze kantoren zijn elke voormiddag telefonisch bereikbaar tussen 9 en 12 uur. Op dinsdag en donderdag zijn we ook bereikbaar tussen 13 en 16 uur. Je kan enkel na afspraak documenten raadplegen in onze gebouwen.
Onze kantoren zijn gesloten op zaterdag en zondag, tussen Kerst en Nieuwjaar en op wettelijke feestdagen. Ze zijn ook gesloten op 11 juli, 2 november en 15 november.
Andere vragen?
- Heb je een vraag over een item uit de inventaris of over intentariseren en vaststellen? We helpen je graag verder via inventaris@onroerenderfgoed.be
- Heb je een vraag over de erkenning van IOED's, OEG's, depots, archeologen en metaaldetectoristen? Stuur je vraag via e-mail aan erkennen-subsidieren.oe@vlaanderen.be
- Heb je een klacht over het agentschap? Dan kan je terecht bij het klachtenmeldpunt
- Bij technische problemen met onze websites, loketten of applicaties, contacteer ict@onroerenderfgoed.be